Keskustelu
| Mies89 | NEXIUM 10 mg ENTERORAKEET | 28.5.2026 15.23 |
| Lääkäri määräsi näitä rakeita 2-4 annospussia yhden kerran päivässä. Miten ihmeessä nämä pitäisi saada kunnolla otettua? Ajattelin, että olisi paljon helpompaa kuin tablettien ottaminen, mutta ei. Mönjä jää vaan kupin pohjaan kiinni ja rakeet lilluu päällä. Jos laitat enemmän vettä, niin rakeet lilluu vaan siinä vedessä eikä tule suuhun. |
||
