Ajankohtaista

Kaikille sivuston käyttäjille refluksittomia hetkiä!

Arkiston uumenista

  • Kolmannes tyytymättömiä salpaajiin >>>>
  • Kuinka selviytyä refluksi(lapse)n kanssa - myös aikuisrefluksikoille apua! >>>>
  • Helikobakteeri keksittiin 1980-luvulla >>>>
  • Ärtynyt suoli (IBS) Suomessa >>>>

Keskustelu

SeriÄklö kysymys.9.5.2019 7:56
Älä lue, jos et kestä kakkajuttuja :)

Eli onko muut huomanneet, että närästyslääkkeitä käytettäessä uloste muuttuu ohuemmaksi, löysemmäksi ja vaaleammaksi?

Pelkäsin ensin kasvainta suolistossa, koska ohut ulostehan saattaa olla myös merkki siitä. Heti kun lopetin lääkkeiden käytön muutamaksi kuukaudeksi, niin ulosteet muuttuivat pikkuhiljaa "normaaleiksi"

Kun jälleen aloitin Esomepratsolin käytön, niin kohta jo pukkasin ulos vaaleampaa, kapeampaa ja löysempää tavaraa. Vessapaperirullan riittoisuus tuntuu olevan aika vähäistä näitä lääkkeitä syödessä :(

RentukkaRe: Äklö kysymys.9.5.2019 16:10
En ole huomannut muuta eroa kuin sen, että uloste on kovempaa eikä niin löysää kuin ennen lääkitystä. Minulla myös esom . Lääkitys. Näin me olemme erilaisia.

ViljoRe: Äklö kysymys.9.5.2019 20:31
Seri, täysin sama homma täällä. Ja ihan looginenkin tulema ottaen huomioon, miten suuren osan ruoansulatuksesta tuo lääke eliminoi.



Vastaa viestiketjuun

Otsikko:*
Viesti:*
Lähettäjä:*
Sähköpostiosoite:
Lähetä vastaukset sähköpostiini: